Projekt 098-0982709-2741 (2007-2009): Prirodni radioizotopi u istraživanju krških ekosustava i datiranju

Autorske knjige

1. Salvat, F. (Chairman); Berger, M.J; Jablonski, A; Krajcar Bronić, Ines; Mitroy, J.; Powell, C.J.; Sanche, L.
Elastic scattering of electrons and positrons (ICRU Report 77) .
Oxford : ICRU, 2007 (monografija).

Uredničke knjige

1. Zbornik radova Devetog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Knežević, Željka; Majer, Marija; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2013 (zbornik).

2. STRAVAL case study: Croatia - selected site: Plitvice Lakes national park / Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Barcelona : Marie Curie Actions - IRSES Project STRAVAL, 2013 (monografija).

3. Zbornik radova Osmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Krajcar Bronić, Ines; Kopjar, Nevenka; Milić, Mirta; Branica, Gina (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2011 (zbornik).

4. SOWAEUMED - Case Study I : Monitoring of water and lake sediment quality in natural environment : Programme and Abstracts / Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil (ur.).
Zagreb : Institut Ruđer Bošković, 2011 (zbornik).

5. Zbornik radova Sedmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Barišić, Delko; Grahek, Željko; Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2008 (zbornik).

Poglavlja u knjizi

1. Barešić, Jadranka.
Recent lake sediments // STRAVAL case study: Croatia - selected site: Plitvice Lakes national park / Obelić, Bogomil ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Barcelona : Marie Curie Actions - IRSES Project STRAVAL, 2013. Str. 48-55.

2. Horvatinčić, Nada.
Tufa and lake sediment formation // STRAVAL case study: Croatia - selected site: Plitvice Lakes national park / Obelić, Bogomil ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Barcelona : Marie Curie Actions - IRSES Project STRAVAL, 2013. Str. 34-41.

3. Obelić, Bogomil.
Introduction to Plitvice Lakes National Park // Straval case study : Croatia - Selected site : Plitvice lakes national park / Obelić, Bogomil ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Barcelona : Marie Curie Actions - IRSES Project STRAVAL, 2013. Str. 7-24.

4. Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada.
Geochronology // STRAVAL case study: Croatia - selected site: Plitvice Lakes national park / Obelić, Bogomil ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Barcelona : Marie Curie Actions - IRSES Project STRAVAL, 2013. Str. 42-47.

5. Krajcar Bronić, Ines.
Određivanje starosti metodom 14C i primjer datiranja dvaju neolitičkih naselja u Hrvatskoj // Panonski prapovijesni osviti, Zbornik radova posvećenih Korneliji Minichreiter uz 65. obljetnicu života / Dizdar, Marko (ur.).
Zagreb, Hrvatska : Institut za arheologiju, Zagreb, 2011. Str. 175-188.

6. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta.
Hrvatsko društvo za zaštitu od zračenja - prvih 30 godina // Mjesta dodira: Fizika i medicina, Kroz život i djelo prof. dr. sc Bože Metzgera / Pećina, Marko ; Fatović-Ferenčić, Stella (ur.).
Zagreb : HAZU, 2011. Str. 127-139.

7. Krajcar Bronić, Ines; Minichreiter, Kornelija.
14C dating of Neolithic cultures in Croatia // Interdisziplinaere Forschungen zum Kulturerbe auf der Balkanhalbinsel / Nikolov, Vassil ; Bacvarov, Krum ; Popov, Hristo (ur.).
Sofia, Bugarska : Humboldt-Union in Bulgarien, 2011. Str. 43-52.

8. Ozkul, Mehmet; Gokgoz, Ali; Horvatinčić, Nada.
Depositional Properties and Geochemistry of Holocene Perched Springline Tufa Deposits and Associated Spring Waters: A Case Study from the Denizli Province, Western Turkey // Tufa and Speleothems: Unravelling the Microbial and Physical Controls / Pedley, H.M. ; Rogerson, M. (ur.).
London : The Geological Society Publishing House, 2010. Str. 245-262.

9. Obelić, Bogomil.
Rezultati 14C analiz vzorcev oglja // Arheologija na avtocestah Slovenije - Pod Kotom - jug pri Krogu I/II / Šavel, Irena (ur.).
Ljubljana : Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, 2009. Str. 147-147.

10. Obelić, Bogomil.
Radiokarbonske analize // Arheologija na avtocestah Slovenije - Šiman pri gotovljah / Tomažič, Simona ; Olić, Slobodan (ur.).
Ljubljana : Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, 2009. Str. 47-48.

11. Krajcar Bronić, Ines.
Kruženje ugljika i vode u prirodi praćeno izotopima // Fizika u ekologiji - 23. ljetna škola mladih fizičara / Ban, Ticijana ; Vučić, Zlatko (ur.).
Zagreb, Hrvatska : Hrvatsko fizikalno društvo, 2007. Str. 50-59.

12. Krajcar Bronić, Ines.
Određivanje starosti neolitičkog naselja Galovo u Slavonskom Brodu metodom radioaktivnog ugljika 14C // Kornelija Minichreiter: Slavonski Brod, Galovo, deset godina arheoloških istraživanja / Tomičić, Željko (ur.).
Zagreb, Hrvatska : Institut za arheologiju, Zagreb, 2007. Str. 190-202.

Udžbenici i skripta

1. Martini, Marco; Barešić, Jadranka; Čataj, Lea; Desnica, Vladan; Fazinić, Stjepko; Horvatinčić, Nada; Jurkin, Tanja; Karniš Vidovič, Iskra; Katušin-Ražem, Branka; Krajcar Bronić, Ines; Mohaček Grošev, Vlasta; Obelić, Bogomil; Pucić, Irina.
Collection of Lectures - IAEA Regional Training Course on Dating of Cultural Heritage Artefacts using Nuclear Analytical Techniques / Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : IRB, 2013.

2. Markowicz, Andrzej; Fazinić, Stjepko; Katušin-Ražem, Branka; Krajcar Bronić, Ines; Grootes, Pieter; Durman, Aleksandar; Musilek, Ladislav; Horvatinčić, Nada; Obelić, Bogomil.
Zagreb, Hrvatska : IAEA, Institut RB, 2008.

3. Obelić, Bogomil.
Dating Techniques / Alvarez, Aureli (ur.).
Luján, Argentina : Asociación Consorcio para el Desarrollo Regional Bs.As. Oeste – Innovar, 2008.

Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima

1. Ricci, Marianna; Bertini, Adele; Capezzuoli, Enrico; Horvatinčić, Nada; Andrews, Julian E; Fauquette, Severine; Fedi, Mariaelena.
Palynological investigation of a Late Quaternary calcareous tufa and travertine deposit: the case study of Bagnoli in the Valdelsa Basin (Tuscany, central Italy). // Review of palaeobotany and palynology. 218 (2015) ; 184-197 (članak, znanstveni).

2. Dautović, Jelena; Fiket, Željka; Barešić, Jadranka; Ahel, Marijan; Mikac, Nevenka.
Sources, distribution and behavior of major and trace elements in a complex karst lake system. // Aquatic geochemistry. 20 (2014) , 1; 19-38 (članak, znanstveni).

3. Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Todorović, Nataša; Nikolov, Jovana; Hansman, Jan; Krmar, Miodrag.
Isotope analyses of the lake sediments in the Plitvice Lakes, Croatia. // Central european journal of physics. 12 (2014) , 10; 707-713 (članak, znanstveni).

4. Jakonić, Ivana; Todorović, Nataša; Nikolov, Jovana; Krajcar Bronić, Ines; Tenjović, Branislava; Vesković, Miroslav.
Optimization of low-level LS counter Quantulus 1220 for tritium determination in water samples. // Radiation physics and chemistry (1993). 98 (2014) ; 69-76 (članak, znanstveni).

5. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja.
Distinct phases of relative sea level changes in the central Adriatic during the last 1500 years – influence of climatic variations?. // Palaeogeography, palaeoclimatology, palaeoecology. 369 (2013) ; 163-174 (članak, znanstveni).

6. Mandić, Magda; Mihevc, Andrej; Leis, Albrecht; Krajcar Bronić, Ines.
Concentration and stable carbon isotopic composition of CO2 in cave air of Postojnska jama, Slovenia. // International Journal of Speleology. 42 (2013) , 3; 279-289 (članak, znanstveni).

7. Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Obelić, Bogomil; Felja, Igor.
Status report on the Zagreb radiocarbon laboratory - AMS ande LSC results of VIRI intercomparison samples. // Nuclear Instruments and Methods in Physics Research. Section B. 294 (2013) ; 185-188 (članak, znanstveni).

8. Bočić, Neven; Faivre, Sanja; Kovačić, Marijan; Horvatinčić, Nada.
Cave development under the influence of Pleistocene glaciation in the Dinarides – an example from Štirovača Ice Cave (Velebit Mt., Croatia). // Zeitschrift für Geomorphologie. 56 (2012) , 4; 409-433 (članak, znanstveni).

9. Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Barešić, Jadranka.
Rudjer Bošković Institute radiocarbon measurements XVII. // Radiocarbon. 54 (2012) , 1; 137-154 (članak, znanstveni).

10. Šturm, Martina; Vreča, Polona; Krajcar Bronić, Ines.
Carbon isotopic composition (d13C and 14C activity) of plant samples in the vicinity of the Slovene nuclear power plant. // Journal of environmental radioactivity. 110 (2012) ; 24-29 (članak, znanstveni).

11. Šustić, Igor; Barešić, Jadranka; Šipušić, Juraj.
Determination of hardened binder initial composition. // Zement - Kalk - Gips international. 65 (2012) , 10; 70-78 (članak, znanstveni).

12. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Roller-Lutz, Zvjezdana.
Spatial and seasonal variations in the stable C isotope composition of dissolved inorganic carbon and in physico-chemical water parameters in the Plitvice Lakes system. // Isotopes in environmental and health studies. 47 (2011) , 3; 316-329 (članak, znanstveni).

13. Kern, Zoltan; Széles, E.; Horvatinčić, Nada; Fórizs, Istvan; Bočić, Neven; Nagy, Balzs.
Glaciochemical investigations of the ice deposit of Vukuąić Ice Cave, Velebit Mountain, Croatia. // The Cryosphere. 5 (2011) ; 485-494 (članak, znanstveni).

14. Mikac, Iva; Fiket, Željka, Terzić, Senka; Barešić, Jadranka; Mikac, Nevenka; Ahel, Marijan.
Chemical indicators of anthropogenic impacts in sediments of the pristine karst lakes. // Chemosphere. 84 (2011) , 8; 1140-1149 (članak, znanstveni).

15. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Rajtarić, Anita.
Rudjer Bošković Institute Radiocarbon Measurements XVI. // Radiocarbon. 53 (2011) , 2; 395-417 (članak, znanstveni).

16. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada.
Relative Sea-Level Change during the Late Holocene on the Island of Vis (Croatia) - Issa Harbour Archaeological Site. // Geodinamica acta. 23 (2010) , 5-6; 209-223 (članak, znanstveni).

17. Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Obelić, Bogomil; Barešić, Jadranka; Felja, Igor.
A new graphite preparation line for AMS 14C dating in the Zagreb Radiocarbon Laboratory. // Nuclear Instruments and Methods in Physics Research B - Beam Interactions with Materials and Atoms. 268 (2010) , 7/8; 943-946 (članak, znanstveni).

18. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Minichreiter, Kornelija.
Radiocarbon application in environmental science and archaeology in Croatia. // Nuclear Instruments and Methods in Physics Research A. 619 (2010) , 1/3; 491-496 (članak, znanstveni).

19. Portner, Antun; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines.
ZAGRADA - the new Zagreb Radiocarbon Database. // Radiocarbon. 52 (2010) , 3; 941-947 (članak, znanstveni).

20. Surić, Maša; Roller-Lutz, Zvjezdana; Mandić, Magda; Krajcar Bronić, Ines; Juračić, Mladen.
Modern C, O, and H isotope composition of speleothem and dripwater from Modrič Cave, eastern Adriatic coast (Croatia). // International Journal of Speleology. 39 (2010) , 2; 91-97 (članak, znanstveni).

21. Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Obelić, Bogomil.
Measurement of 14C activity by liquid scintillation counting. // Applied radiation and isotopes. 67 (2009) , 5; 800-804 (članak, znanstveni).

22. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Babinka, Slavica; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Vreča, Polona; Suckow, Axel.
Towards a deeper understanding how carbonate isotopes (14C, 13C, 18O) reflect environmental changes: A study with recent 210Pb-dated sediments of the Plitvice Lakes, Croatia. // Radiocarbon. 50 (2008) , 2; 233-253 (članak, znanstveni).

23. Mandić, Magda; Bojić, Diana; Roller-Lutz, Zvjezdana; Lutz, Hans O.; Krajcar Bronić, Ines.
Note on the spring region of Gacka River (Croatia). // Isotopes in Environmental and Health Studies. 44 (2008) , 2; 201-208 (članak, znanstveni).

24. Krajcar Bronić, Ines; Minichreiter, Kornelija.
14C dating of early Neolithic settlement Galovo near Slavonski Brod in Northern Croatia. // Nuclear Instruments and Methods in Physics Research A. 580 (2007) , 1; 714-716 (članak, znanstveni).

25. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Peković, Željko; Milošević, Ante.
Dating of the Old Bridge in Mostar, Bosnia and Herzegovina. // Radiocarbon. 49 (2007) , 2; 617-623 (članak, znanstveni).

Znanstveni radovi u drugim časopisima

1. Vreča, Polona; Krajcar Bronić, Ines; Leis, Albrecht; Demšar, Miha.
Isotopic composition of precipitation at the station Ljubljana (Reaktor), Slovenia – period 2007–2010. // Geologija. 57 (2014) , 2; 217-230 (članak, znanstveni).

2. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Vreča, Polona; Sironić, Andreja.
Distribution of authigenic and allogenic fractions in recent lake sediment: isotopic and chemical compositions. // Acta carsologica. 40 (2011) , 2; 293-305 (članak, znanstveni).

3. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Karman, Krisztina; Forisz, Istvan; Obelić, Bogomil.
Study of the bank filtered groundwater system of the Sava River at Zagreb (Croatia) using isotope analyses. // Central European Geology. 54 (2011) , 1-2; 121-127 (članak, znanstveni).

4. Vreča, Polona; Krajcar Bronić, Ines; Leis, Albrecht.
Isotopic composition of precipitation in Portorož (Slovenia). // Geologija. 54 (2011) , 1; 129-136 (članak, znanstveni).

5. Kern, Zoltan; Forizs, Istvan; Horvatinčić, Nada; Széles, É.; Bočić, Neven; Nagy, Balzs.
Glaciochemical investigations on the subterranean ice deposit of Vukušić Ice Cave, Velebit Mountain, Croatia. // The Cryosphere Discussions. 4 (2010) , 3; 1561-1591 (članak, znanstveni).

6. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja.
14C aktivnost u okolišu: Atmosfera i biosfera. // Arhiv za higijenu rada i toksikologiju. 61 (2010) , Supplement; 81-88 (pregledni rad, znanstveni).

7. Krajcar Bronić, Ines.
Datiranje arheoloških artefakata metodom 14C. // Godišnjak Gradskog muzeja Sisak. 9 (2009) ; 81-92 (pregledni rad, znanstveni).

8. Vreča, Polona; Krajcar Bronić, Ines; Leis, Albrecht; Brenčić, Mihael.
Isotopic composition of precipitation in Ljubljana (Slovenia). // Geologija (Ljubljana). 51 (2008) , 2; 169-182 (članak, znanstveni).

9. Krajcar Bronić, Ines; Kimura, Mineo.
Radiation physics and chemistry in heavy-ion cancer therapy. // Kemija u industriji. 56 (2007) , 12; 643-654 (pregledni rad, znanstveni).

Ostali radovi u drugim časopisima

1. Krajcar Bronić, Ines; Ristić, Goran; Karamarković, Jugoslav.
Report from the RAD 2014 Conference. // IRPS bulletin. 28 (2014) , 2/3; 6-10 (prikaz, ostalo).

2. Krajcar Bronić, Ines.
Radiation physics groups in Croatia. // IRPS bulletin. 27 (2013) , 2/3; 10-12 (prikaz, ostalo).

3. Žauhar, Gordana; Krajcar Bronić, Ines.
Radiation Physics Groups in Croatia (Part 2) - Radiation Physics Groups in Rijeka. // IRPS bulletin. 27 (2013) , 4; 12-13 (prikaz, ostalo).

4. Obelić, Bogomil.
14C datiranje u arheologiji. // Hrvatski arheološki godišnjak. 7 (2010) ; 781-792 (pregledni rad, ostalo).

5. Obelić, Bogomil.
Prikaz projekta TRAINMONHER Europske komisije. // Klesarstvo i graditeljstvo. XX (2009) , 1-2; 108-120 (pregledni rad, ostalo).

Kongresno priopćenje (sažeci) u CC časopisu

1. Marković, Tamara; Terzić, Josip; Krajcar Bronić, Ines.
Usage of Tritium, δ D, δ 18O and Chemical Data in the Hydrogeological Investigation of the Karstic Area - Lička Jasenica // Geochimica et Cosmochimica Acta Vol. 73 / Goldschmidt Conference Abstracts.
2009. A834-A834 (poster,sažetak,znanstveni).

Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima

1. Horvatinčić, Nada.
Tufa as a Karst phenomena: environmental and palaeoclimate conditions of tufa formation // Rendiconti online della Societa Geologica Italiana / Enrico Capezzuoli, Andrea Brigi, Marianna Ricci, Adle Bartini (ur.).
Rim, 2011. 21-21 (pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

2. Vreča, Polona; Šturm, Martina; Krajcar Bronić, Ines.
The carbon isotopic composition of dried and carbonized plant samples // ESIR 2011, Central European Geology 54, 2011,.
Budimpešta, 2011. 26-26 (poster,sažetak,znanstveni).

Plenarna izlaganja

1. Krajcar Bronić, Ines; Minichreiter, Kornelija.
Radiocarbon dating and its application to early Neolithic in Croatia // Book of Abstracts, 2nd Balkan Symposium in Archaeometry - Science meets archaeology and art history / S. Akyuz, E. Akalin (ur.).
Istanbul : Istanbul Kultur University, 2010. 25-25 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

Objavljena pozvana predavanja na skupovima

1. Krajcar Bronić, Ines; Topić, Nikolina; Radić, Ivana; Peković, Željko; Sironić, Andreja.
Radiocarbon dating of St. Stephen's in Pustijerna church in Dubrovnik, Croatia // The Unknown Face of the Artwork / Radvan, R ; Akzuy, S ; Simileanu, M (ur.).
Istanbul : Istanbul Kultur University, 2012. 27-34 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada.
Istraživanje vode i recentnog sedimenta na Plitvičkim jezerima // Znanstveno-stručni skup Nacionalnog parka Plitvička jezera. 15.-16. listopada 2009, Zbornik radova / Šutić, B ; Mataija, I ; Šikić, Z ; Dujmović, A ; Ružić, V ; Brozinčević, A (ur.).
Zagreb : Kerschoffset Zagreb, d.o.o., 2011. 264-274 (pozvano predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

3. Obelić, Bogomil.
Geokronologija Plitvičkih jezera // Zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa Nacionalnog parka Plitvička jezera / Šutić, Branislav ; Mataia, Ivica ; Šikić, Zoran ; Dujmović, Antonija ; Ružić, Vlatka, Brozinčević, Adrijana (ur.).
Plitvička jezera : Javna ustanova "Nacionalni park Plitvička jezera", 2011. 38-45 (pozvano predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.

1. Bočić, Neven; Faivre, Sanja; Kovačić, Marijan; Horvatinčić, Nada.
Influence of the Pleistocene glaciations on karst development in the Dinarides – examples from Velebit mt. (Croatia) // 16th International Congress of Speleology Proceedings / Filippi, Michal ; Bosak, Pavel (ur.).
Brno : UIS, 2013. 170-172 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Kern, Z.; Bočić, N.; Horvatinčić, Nada; Fórizs, I.; Balázs, N.; László, P.
Öskörnyezetiadatok a Velebit-hegység jegesbarlangjaiból (Ledena-zsomboly, Vukučić-jegesbarland) // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš; Božnar, Marija Zlata; Mlakar, Primož; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Verification of the dispersion model by airborne carbon 14C // IRPA 12 - Strengthening Radiation Protection Worldwide, Proceedings / Abel J. Gonzales, Eduardo Gallego (ur.).
Buenos Aires, Argentina : IRPA, 2008. (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Kern, Zoltan; Bočić, Neven; Horvatinčić, Nada; Forizs, Istvan; Nagy, Balzs; Laslo, Petar.
Palaeoenvironmental records from ice caves of Velebit mountains - Ledena pit and Vukušić ice cave, Croatia // III International Workshop of Ice Caves IWIC-III / Kadebskaya, Olga ; Mavludov, Bulat ; Mikhail, Pyatunin (ur.).
Kungur, 2008. 108-113 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Babinka, Slavica; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Kapelj, Sanja; Suckow, Axel.
Mean residence time of water from springs of the Plitvice Lakes and Una River area // Advances in Isotope Hydrology and its Role in Sustainable Water Resources Management (IHS-2007), Proceedings of a Symposium, Vol. 1, STI/PUB/1310.
Vienna, Austria : IAEA, 2007. 327-336 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Horvatinčić, Nada; Kapelj, Sanja; Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Kapelj, Janislav; Marković, Tamara.
Investigation of water resources and water protection in the karst area of Croatia using isotopic and geochemical analyses // Advances in Isotope Hydrology and its Role in Sustainable Water Resources Management (IHS-2007), Proceedings of a Symposium, Vol. 2.
Vienna, Austria : IAEA, 2007. 295-304 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Kapelj, Sanja; Kapelj, Janislav; Singer, Davorin; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Babinka, Slavica; Suckow, Axel; Briansó, José Luis.
Risk assessment of groundwater in the area of transboundary karst aquifers between the Plitvice Lakes and Una River catchment // Second International Conference on Water in protected Areas / Nakić, Zoran (ur.).
Zagreb : Kopriva - graf, 2007. 86-90 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Krajcar Bronić, Ines.
W Values for Protons and Carbon Ions for use in Hadron Radiotherapy // Regional and Global Aspects of Radiation Protection: Final Programme and Abstracts.
Bucurest, Rumunjska : IRPA, 2007. 163-164 T8-O7 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Breznik, Borut.
14C in biological samples from the vicinity of NPP Krško // Regional and Global Aspects of Radiation Protection: Final Programme and Abstracts.
Bucurest, Rumunjska : IRPA, 2007. 215, T9-P14-216 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom

1. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta; Ranogajec-Komor, Maria.
50 GODINA ZAŠTITE OD ZRAČENJA I HRVATSKO DRUŠTVO ZA ZAŠTITU OD ZRAČENJA // Zbornik radova, XXVII Simpozijum Društva za zaštitu od zračenja Srbije i Crne Gore, Vrnjačka Banja 2013. / Ciraj-Bjelac, Olivera ; Pantelić, Gordana (ur.).
Beograd, Srbija : Institut za nuklearne nauke "Vinča", 2013. 35-39 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).

Radovi u zbornicima skupova bez recenzije

1. Barešić, Jadranka; Fallon, S.; Mazerat, J.
14C u koraljima iz Indonezijskog mora // Zbornik radova Devetog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Knežević, Željka ; Majer, Marija ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2013. 367-372 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

2. Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines.
Utjecaj globalnog 14C zagađenja atmosferskog CO2 na krški sustav Plitvičkih jezera // Zbornik radova Devetog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Knežević, Željka ; Majer, Marija ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2013. 425-431 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

3. Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada.
Analiza stabilnosti sustava za pripremu i mjerenje 3H i 14C // Zbornik radova Devetog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Knežević, Željka ; Majer, Marija ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2013. 495-501 (poster,objavljeni rad,znanstveni).

4. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta; Ranogajec-Komor, Maria.
Hrvatsko društvo za zaštitu od zračenja: od Jugoslavije do Europe // Zbornik radova Devetog simpozija hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Knežević, Željka ; Majer, Marija ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2013. 14-25 (predavanje,objavljeni rad,stručni).

5. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš; Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Rajtarić, Anita.
Šest godina sustavnog praćenja 14C u atmosferi i bilju u okolici Nuklearne elektrane Krško (NEK) // Zbornik radova Devetog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Knežević, Željka ; Majer, Marija ; Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2013. 468-474 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

6. Krajcar Bronić, Ines; Todorović, Nataša; Nikolov, Jovana; Barešić, Jadranka.
INTERCOMPARISON OF LOW-LEVEL TRITIUM AND RADIOCARBON MEASUREMENTS IN ENVIRONMENTAL SAMPLES // RAD2012 - The First International Conference on Radiation and Dosimetry in Various Fields of Research - Proceedings / Ristić, Goran (ur.).
Niš, Serbia : University of Niš, 2012. 279-282 (poster,objavljeni rad,znanstveni).

7. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Comparison of two techniques for low-level tritium measurement – gas proportional and liquid scintillation counting // Third European IRPA Congress, Proceedings, Full papers of poster presentations / IRPA (ur.).
Helsinki, Finska : STUK, Finland, 2011. 1988-1992 (poster,objavljeni rad,znanstveni).

Mjerenje tricija u uzorcima voda tekućinskim scintilacijskim brojačem uz elektrolitičko obogaćenje // Zbornik radova Osmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Krajcar Bronić, Ines ; Kopjar, Nevenka ; Milić, Mirta ; Branica, Gina (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2011. 461-467 (poster,objavljeni rad,znanstveni).

9. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Tricij u oborinama, površinskim i podzemnim vodama na području Zagreba // Zbornik radova Osmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Krajcar Bronić, Ines ; Kopjar, Nevenka ; Milić, Mirta ; Branica, Gina (ur.).
Zagreb : HDZZ, 2011. 387-392 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

10. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta; Ranogajec-Komor, Mária.
30 years of the Croatian Radiation Protection Association // Third European IRPA Congress, Proceedings, Full papers of poster presentations, Electronic publication.
Helsinki, Finska : STUK, Finland, 2011. 2828-2831 (poster,objavljeni rad,stručni).

11. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Rajtarić, Anita; Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš.
AKTIVNOST 14C U ATMOSFERI I BILJU U OKOLICI NUKLEARNE ELEKTRANE KRŠKO 2006. – 2010. // Zbornik radova XXVI. simpozija Društva za zaštitu od zračenja Srbije i Crne Gore, Tara 2011 / Ciraj-Bjelac, Olivera (ur.).
Beograd : DZZ SCG, 2011. 45-50 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

12. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Breznik, Borut.
14C in biological samples from the vicinity of NPP Krško // Third European IRPA Congress, Proceedings, Full papers of poster presentations, Electronic Publication.
Helsinki, Finska : STUK, Finland, 2011. 2428-2435 (poster,objavljeni rad,znanstveni).

13. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Rajtarić, Anita; Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš.
Utjecaj remonta Nuklearne elektrane Krško na aktivnost 14C u atmosferi i bilju // Zbornik radova Osmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Krajcar Bronić, Ines ; Kopjar, Nevenka ; Milić, Mirta ; Branica, Gina (ur.).
Zagreb, Hrvatska : HDZZ, 2011. 347-354 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

14. Krajcar Bronić, Ines.
Srednja energija stvaranja ionskog para za različite ionizirajuće čestice u zraku // Zbornik radova Sedmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Barišić, Delko ; Grahek, Željko ; Krajcar Bronić, Ines ; Miljanić, Saveta (ur.).
Zagreb, Hrvatska : HDZZ, 2008. 67-72 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

15. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Breznik, Borut.
14C aktivnost bioloških uzoraka i atmosferskog CO2 u neposrednoj okolici Nuklearne elektrane Krško // Zbornik radova Sedmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Barišić, Delko ; Grahek, Željko ; Krajcar Bronić, Ines ; Miljanić, Saveta (ur.).
Zagreb, Hrvatska : HDZZ, 2008. 222-229 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

16. Portner, Antun; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines.
ZAGRADA – Nova baza podataka za 14C uzorke // Zbornik radova Sedmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Barišić, Delko ; Grahek, Željko ; Krajcar Bronić, Ines ; Miljanić, Saveta (ur.).
Zagreb, Hrvatska : HDZZ, 2008. 52-58 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

17. Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Barešić, Jadranka.
Mjerenje 14C aktivnosti metodom AMS – Akceleratorska masena spektrometrija // Zbornik radova Sedmog simpozija Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja / Barišić, Delko ; Grahek, Željko ; Krajcar Bronić, Ines ; Miljanić, Saveta (ur.).
Zagreb, Hrvatska : HDZZ, 2008. 89-95 (predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

Sažeci u zbornicima skupova

1. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada.
Algal rims as markers of 2ka relative sea-level change and climate change in the Eastern Adriatic // Quaternary Perspectives on Climate Change, Natural Hazards and Civilization.
Nagoya, Japan : Science Council of Japan ; Japan Association for Quaternary Research ; International Union for Quaternary Research, 2015. T00684 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Bakran-Petricioli, Tatjana; Faivre, Sanja; Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada.
Važnost muzejskih zbirki u prirodoznanstvenim istraživanjima // Knjiga sažetaka III. kongresa muzealaca Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem / Arko-Pijevac, Milvana ; Latinović, Slađana (ur.).
Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2014. 39-39 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).

3. Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka.
Radiocarbon dating as a tool of cultural heritage protection // Protection of cultural heritage from natural and man-made disasters, Book of abstracts / Krstić, Dragica ; Marasović, Nela ; Zajec, Jasenka (ur.).
Zagreb : Nacionalna i sveučilišna knjižnica, 2014. 106-108 (predavanje,sažetak).

4. Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Krmar, Miodrag; Nikolov, Jovana; Todorović, Nataša; Hansman, Jan; Bikit, Ištvan.
ISOTOPE ANALYSES OF THE LAKE SEDIMENTS IN THE PLITVICE LAKES AREA // RAD2014 - Second International Conference on Radiation and Dosimetry in Various Fields of Research, Book of abstracts / Ristić, Goran (ur.).
Niš, Srbija : Univerzitet u Nišu, Niš, Srbija, 2014. 400-400 (predavanje,sažetak,znanstveni).

5. Jakonić, Ivana; Todorović, Nataša; Nikolov, Jovana; Krajcar Bronić, Ines; Tenjović, Branislava; Vesković, Miroslav.
Rapid method for tritium measurements with liquid scintillation counting on Quantulus 1220 // RAD2014 - Second International Conference on Radiation and Dosimetry in Various Fields of Research, Book of abstracts / Ristić, Goran (ur.).
Niš, Srbija : Univerzitet u Nišu, Niš, Srbija, 2014. 212-212 (predavanje,sažetak,znanstveni).

6. Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada.
Determination of biogenic fraction in solid and liquid fuel by the 14C method // RAD2014 - Second International Conference on Radiation Dosimetry in Various Fields of Research, Book of abstracts / Ristić, Goran (ur.).
Niš, Srbija : Univerzitet u Nišu, Niš, Srbija, 2014. 210-210 (predavanje,sažetak,znanstveni).

7. Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada.
A new technique for determination of biogenic fraction in liquid fuel by the 14C method // Book of Abstracts: Natural resources, green technology and sustainable development.
Zagreb : University of Zagreb, 2014. 104-104 (predavanje,sažetak,znanstveni).

8. Krajcar Bronić, Ines; Marković, Zorko; Minichreiter, Kornelija.
Radiocarbon dating of early Neolithic in Croatia // Alexander von Humboldt Kolleg - Northern Greece and Southeastern Europe during the Neolithic Period: An Interaction Zone.
Thessaloniki, Greece, 2014. 8-8 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Bočić, Neven; Faivre, Sanja, Kovačić, Marijan; Horvatinčić, Nada.
Uloga pleistocenske oledbe na razvoj krša na području sjevernog Velebita // 3. znanstveni skup Geologija kvartara u Hrvatskoj, Knjiga sažetaka.
2013. 12 (poster,sažetak,znanstveni).

10. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada.
Relative sea-level change in the Central Adriatic during the last 2 ka years – a pluridisciplinary approach // 8th International conference (AIG) on Geomorphology « Geomorphology and sustainability » 27-31 august, PARIS - 2013 abstracts volume / Costa, Stéphane (ur.).
Paris, 2013. 402-402 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada, Sironić, Andreja.
Četiri faze kolebanja morske razine na Srednjem Jadranu u posljenjih 1500 godina // Knjiga sažetaka 3.znanstvenog skupa GEOLOGIJA KVARTARA U HRVATSKOJ.
Zagreb : HAZU, Nacionalni odbor INQUA, 2013. 21-21 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Horvatinčić, Nada.
CARBON ISOTOPES IN ENVIRONMENTAL AND PALAEOCLIMATE INVESTIGATION // Knjiga sažetaka, 23. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera / Hadžiev, Andrea ; Blažeković, Zdenko (ur.).
Kutina : HDKI, Kemija u industriji, 2013. 14-14 (pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

13. Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines.
CARBON ISOTOPE DISTRIBUTION IN THE KARST AREA // Isotopes in Earth System. ESIR XII - Workshop, Abstracts of presentations and posters.
Freiberg : Bergakademie Freiberg, 2013. (predavanje,sažetak,znanstveni).

14. Krajcar Bronić, Ines.
Određivanje starosti metodom radioaktivnog ugljika 14C i neke primjene u arheološkim istraživanjima // Znanstveni skup "Metodologija i arheometrija - stanje i smjernice".
Zagreb : Filozofski fakultet Zagreb, 2013. 36-38 (predavanje,sažetak,znanstveni).

15. Krajcar Bronić, Ines.
AMS tehnika datiranja 14C i određivanje udjela biomase // Knjiga sažetaka - IV radionica Sekcije za primijenjenu i industrijsku fiziku Hrvatskog fizikalnog društva / Gracin, Davor ; Juraić, Krunoslav (ur.).
Zagreb : HFD, 2013. 9-9 (predavanje,sažetak,znanstveni).

16. Mandić, Magda; Krajcar Bronić, Ines; Mihevc, Andrej, Leis, Albrecht.
Do recent soda-straw speleothems in Postojna Cave precipitate under isotopic equilibrium conditions? // Isotopes in Earth system. ESIR XII - Workshop. Abstracts of presentations and posters..
Freiberg : Bergakademie Freiberg, 2013. (predavanje,sažetak,znanstveni).

17. Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada.
Primjena 14C AMS metode datiranja geoloških uzoraka // Knjiga sažetka 3. znanstveni skup Geologija kvartara u Hrvatskoj s međunarodnim sudjelovanjem.
Zagreb, 2013. 50-50 (predavanje,sažetak,znanstveni).

18. Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Obelić, Bogomil; Sironić, Andreja; Kožar-Logar, Jasmina.
Interlaboratory comparison of tritium electrolytic enrichment systems at RBI (Zagreb) and JSI (Ljubljana) // IRPA13 Abstracts - 13th International Congress of the International Radiation Protection Association / IRPA (ur.).
Glasgow : IRPA, 2012. 932-932 (poster,sažetak,znanstveni).

19. Barešić, Jadranka; Perez, Gustavo; Valiente, Manuel; Horvatinčić, Nada; Obelić, Bogomil.
Trace elements distribution in the sediments of the Plitvice Lakes system // Sowaeumed International Workshop: ITS2WAT-2012, Book of Abstracts / Mandi, Laila (ur.).
Marrakech : STE Service Imane Copie, 2012. 13-14 (predavanje,sažetak,znanstveni).

20. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada.
Relative sea-level change in the Central Adriatic during the last 1.5 ka years // Programme and abstract book ; SEQS 2012 Meeting, At the edge of the sea: sediments, geomorphology, tectonics, and stratigraphy in quaternary studies.
Sassari, Sardinija, Italija, 2012. 28-28 (predavanje,sažetak,znanstveni).

21. Horvatinčić, Nada; Faivre, Sanja; Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Bakran-Petricioli, Tatjana.
14C dating of the biogenic littoral rims on the Adriatic islands // Abstracts book, 21 International Radiocarbon Conference.
Pariz, 2012. 468-468 (poster,sažetak,znanstveni).

22. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Rajtarić, Anita; Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš.
14C ACTIVITY MONITORING IN THE VICINITY OF THE NUCLEAR POWER PLANT KRŠKO 2006 – 2011 // RAD2012 - The First International Conference on Radiation and Dosimetry in Various Fields of Research, Book of Abstracts / Ristić, Goran (ur.).
Niš, Serbia : University of Niš, 2012. 107-107 (predavanje,sažetak,znanstveni).

23. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Rajtarić, Anita; Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš.
IMPACT OF REFUELLING OF THE KRŠKO NUCLEAR POWER PLANT ON THE 14C ACTIVITY IN THE ATMOSPHERE AND PLANTS // IRPA13 Abstracts - 13th International Congress of the International Radiation Protection Association / IRPA (ur.).
Glasgow : IRPA, 2012. 1331-1331 (poster,sažetak,znanstveni).

24. Krajcar Bronić, Ines; Topić, Nikolina; Radić, Ivana; Peković, Željko; Sironić, Andreja.
A contribution to the history of Dubrovnik, Croatia - Radiocarbon dating of burial and charcoal samples from church of St. Stephen // Book of Abstracts / Goncalves, Odair Dias (ur.).
Rio de Janeiro : International Radiation Physics Society, 2012. (predavanje,sažetak,znanstveni).

25. Mandić, Magda; Mihevc, Andrej; Leis, A.; Krajcar Bronić, Ines.
Geochemical and stable isotope characterisation of drip water and modern carbonate from Postojna Cave, Slovenia // daphne DFG-Forschergruppe 4th Workshop, Abstract volume / Mangini, A. ; Spoetl, Ch. ; Scholtz, D. ; Immerhauser, A. (ur.).
Heidelberg, Njemačka : daphne, 2012. 65-66 (poster,sažetak,znanstveni).

26. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Rajtarić, Anita; Breznik, Borut; Volčanšek, Aleš.
Influence of Refuelling of the Krško nuclear Power Plant on Environmental 14C levels // Book of Abstracts / Goncalves, Odair Dias (ur.).

27. Ranogajec-Komor, Mária; Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta; Katušin-Ražem, Branka.
Croatian Radiation Protection Association // 37th Annual Meeting on Radiation Protection / T. Bujtas (ur.).
Budapest : Roland Eotvos Physical Society, 2012. 48 (pozvano predavanje,sažetak,stručni).

28. Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada; Bikit, Istvan; Todorović, Nataša; Nikolov, Jovana; Mrdja, Dušan; Forkapić, Sofija.
DEPTH PROFILES OF 137Cs AND 14C IN LAKE SEDIMENTS FROM THE PLITVICE LAKES // RAD2012 - The First International Conference on Radiation and Dosimetry in Various Fields of Research - Book of Abstracts / Ristić, Goran (ur.).
Niš, Serbia : University of Niš, 2012. 108-108 (poster,sažetak,znanstveni).

29. Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Gulliver, Pauline.
Carbon isotopes as tracers of processes in the karst waters // Abstracts book, 21st International Radiocarbon Conference.
Pariz, 2012. 298-298 (poster,sažetak,znanstveni).

30. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Sironić, Andreja; Obelić, Bogomil; Felja, Igor.
Izotop 14C u okolišu // Knjiga sažetaka/Book of Abstracts XXII. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera.
Zagreb, Hrvatska : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, Hrvatsko kemijsko društvo, 2011. 65-65 (predavanje,sažetak,znanstveni).

31. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada.
Biological indicators of relative sea level change during the last 2 ka on the islands of Vis, Ravnik and Biševo in Croatia // .
2011. (poster,sažetak,znanstveni).

32. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada.
Relativna promjena razine mora na otocima Visu i Biševu u posljednjih 2500 godina // Knjiga sažetaka / Prelogović, Vedran ; Cvitanović, Marin (ur.).
Zagreb : Hrvatsko geografsko drušvto, 2011. 36-36 (predavanje,domaća recenzija,sažetak).

33. Horvatinčić, Nada.
Chemical and isotopic measurement of water and recent sediments at the Plitvice Lakes // SOWAEUMED - Case Study I : Monitoring of water and lake sediment quality in natural environment : Programme and Abstracts / Krajcar Bronić, Ines ; Obelić, Bogomil (ur.).
Zagreb, 2011. 15-16 (predavanje,sažetak,znanstveni).

34. Horvatinčić, Nada.
Chemical and Isotopic Measurement of Recent Sediment at the Plitvice Lakes // International Workshop "Hadrumetum Eco-Industries".
Sousse, Tunis : Sousse University, 2011. 26-26 (predavanje,sažetak,znanstveni).

35. Horvatinčić, Nada; Obelić, Bogomil.
Pregled 14C datiranja kvartarnih naslaga u Hrvatskoj // Knjiga sažetaka 2.znanstvenog skupa "Geologija kvartara u Hrvatskoj" / Marjanac, Ljerka ; Galović, Lidija ; Horvatinčić, Nada ; Juračić, Mladen, Karavanić, Ivor ; Velić, Josipa (ur.).
Zagreb : HAZU, Nacionalni odbor INQUA, 2011. 12-13 (predavanje,sažetak).

36. Mikac, Iva; Fiket, Željka; Terzić, Senka; Barešić, Jadranka; Mikac, Nevenka; Ahel, Marijan.
Chemical indicators of anthropogenic impacts in sediments of the Plitvice Lakes // Case Study I: Monitoring of Water and Lake Sediment Quality in Natural Environment - Programme and Abstracts / Krajcar Bronić, Ines ; Obelić. Bogomil (ur.).
Zagreb, 2011. 14-14 (predavanje,sažetak,znanstveni).

37. Obelić, Bogomil.
Influence of Nuclear Power Plant Krško to Tritium Activity in River Sava near Zagreb // International Workshop "Hadrumetum Eco-Industries".
Sousse (Tunisia) : Sousse University, 2011. 25-25 (predavanje,sažetak,znanstveni).

38. Obelić, Bogomil.
Geochronological and paleoclimatological investigations at the Plitvice Lakes // SOWAEUMED - Case Study I - Monitoring of water and lake sediment quality in natural environment - Programme and Abstracts / Krajcar Bronić, Ines ; Obelić, Bogomil (ur.).
Zagreb, 2011. 11-11 (predavanje,sažetak,znanstveni).

39. Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Felja, Igor.
Priprema uzoraka za mjerenje prirodnog radioaktivnog izotopa 14C akceleratorskom masenom spektrometrijom // XXII. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Knjiga Sažetaka / Tomašić, Vesna ; Maduna Valkaj, Karolina (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, 2011. 189-189 (poster,sažetak,znanstveni).

40. Sironić, Andreja; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Obelić, Bogomil.
Status report on target preparation for 14C AMS dating in the Zagreb radiocarbon Laboratory // AMS-12 Book of Abstracts.
Wellington, New Zealand : GNS Science, 2011. 107-107 (poster,sažetak,znanstveni).

41. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Comparison of two techniques for low-level tritium measurement – gas proportional and liquid scintillation counting // Abstracts. Third European IRPA Congress: Radiation protection - science, safety and security.
Helsinki, Finska : IRPA, 2010. 212-212 (poster,sažetak,znanstveni).

42. Faivre, Sanja; Bakran-Petricioli, Tatjana; Horvatinčić, Nada.
Indicators of relative sea-level change on the example of the island of Vis (Croatia) // Knjiga sažetaka / Horvat, Marija (ur.).
Zagreb : Hrvatski geološki institut, 2010. 389-389 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

43. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Radiocarbon and tritium activity in the environment of the National Park Plitvice Lakes // Abstracts. Third European IRPA Congress: Radiation protection - science, safety and security.
Helsinki, Finska : IRPA, 2010. 255-255 (poster,sažetak,znanstveni).

44. Kern, Zoltan; Forizs, Istvan; Horvatinčić, Nada; Szeles, Eva; Bočić, Neven; Nagy, Balazs; Laslo, Peter.
Glaciochemical investigations on the subterranean ice deposit of Vukušić Ice Cave, Velebit Mountain, Croatia // 4th International Workshop on Ice Caves, Abstract volume / Spotl, Luetscher, Ritting (ur.).
2010. 16-16 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

45. Krajcar Bronić, Ines.
Primjene 14C // Knjiga sažetaka - II Radionica Sekcije za primijenjenu i industrijsku fiziku Hrvatskog fizikalnog društva / Gracin, Davor ; Juraić, Krunoslav (ur.).
Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2010. 8-8 (pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

46. Krajcar Bronić, Ines.
Mean energy required to form an ion pair (W value) for various ionizing particles in air // Abstracts. Third European IRPA Congress: Radiation protection - science, safety and security.
Helsinki, Finska : IRPA, 2010. 107-107 (poster,sažetak,znanstveni).

47. Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Vreča, Polona; Barešić, Jadranka; Obelić, Bogomil; Sironić, Andreja.
Izotopni sastav oborina na području Hrvatske i Slovenije // Meteorološki izazovi današnjice.
Zagreb, Hrvatska : Hrvatsko meteorološko društvo, 2010. (predavanje,sažetak,znanstveni).

48. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta; Ranogajec-Komor Maria.
30 years of the Croatian Radiation Protection Association // Abstracts. Third European IRPA Congress: Radiation protection - science, safety and security.
Helsinki, Finska : IRPA, 2010. 286-286 (poster,sažetak,stručni).

49. Mandić, Magda; Krajcar Bronić, Ines; Mihevc, Andrej; Leis, Albrecht; Mandić, Luka.
Influence of different physical conditions on stable isotopes of water and carbonates in Postojna Cave, Slovenia // 3rd daphne workshop.
Innsbruck, 2010. 70-70 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

50. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Breznik, Borut.
Distribution of 14C in the atmosphere and biological samples around the Nuclear Power Plant Krško in Slovenia // Abstracts. Third European IRPA Congress: Radiation protection - science, safety and security.
Helsinki, Finska : IRPA, 2010. 251-251 (poster,sažetak,znanstveni).

51. Surić, Maša; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Determination of initial 14C activity Of speleothem from Modrič Cave, Croatia // Sažeci radova / Abstracts, Prvi hrvatski speleološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem / Garašić, Mladen ; Kovačević, Meho Saša (ur.).
Zagreb : Hrvatski speleoški savez, 2010. 28-30 (predavanje,sažetak,znanstveni).

52. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Kapelj, Sanja.
Elementi u tragovima u sedimentu Plitvičkih jezera // XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera – Knjiga sažetaka / Novak, Predrag ; Pičuljan, Katarina ; Smolec, Sonja (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, 2009. 327-327 (poster,sažetak,znanstveni).

53. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Kapelj, Sanja; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil.
Naturaly and anthropogenicaly induced environmental changes reconstructed from recent lake sediment in the Plitvice Lakes // Sustainability of the karst environment- Dinaric karst and other karst regions Abstract Book.
Gospić/Plitvička jezera : Sveučilišna tiskara d.o.o., 2009. 20-21 (predavanje,sažetak,znanstveni).

54. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Roller-Lutz, Zvjezdana; Mandić, Magda.
Delta 13C values of dissolved inorganic carbon in the Plitvice Lakes // X Isotope Workshop of the European Society for the Isotope Research : Abstract Book.
Wroclaw : European Society for the Isotope Research and Laboratory of Isotope Geology and Geoecology, Institute of Geological Sciences, University of Wroclaw, 2009. 77-78 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

55. Felja, Igor; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada.
A response of 14C activity in recent tufa from the Plitvice Lakes to changes of atmospheric CO2 // Abstract Book: European Society for the Isotope Research, X Isotope Workshop, 22 - 26 June 2009, Zlotniki Lubanskie, Poland.
Wroclaw : European Society for the Isotope Research and Laboratory of Isotope Geology and Geoecology, Institute of Geological Sciences, University of Wroclaw, 2009. 89-90 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

56. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka.
Water chemistry of the Plitvice Lakes from the springs to the Korana River – conditions for tufa precipitation // Sustainability of the karst environment- Dinaric karst and other karst regions Abstract Book / Bonacci, Ognjen ; Župan, Željko (ur.).
Gospić/Plitvice Lakes : Sveučilišna tiskara d.o.o., 2009. 68-69 (predavanje,sažetak,znanstveni).

57. Horvatinčić, Nada; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka.
Exchange processes of carbon isotopes 14C and 13C in the karst environment // Book of Abstracts, 20th International Radiocarbon Conference.
Tucson, Arizona, 2009. 46-46 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

58. Krajcar Bronić, Ines.
Fizika i određivanje starosti metodom 14C // 1. radionica Sekcije za industrijsku i primijenjenu fiziku Hrvatskog fizikalnog društva : Knjiga sažetaka / Gracin, Davor ; Juraić, Krunoslav (ur.).
Zagreb, Hrvatska : HFD, 2009. 11-12 (pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

59. Krajcar Bronić, Ines; Minichreiter, Kornelija.
14C dating of Neolithic cultures in Croatia // Humboldt-Kolleg "Interdisciplinary Studies on Balkan Cultural Heritage", Program and Abstracts.
Sofia, Bugarska, 2009. 30-30 (predavanje,sažetak,znanstveni).

60. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka.
Radiocarbon application in environmental science and cultural heritage studies // 11th International Symposium on Radiation Physics, Melbourne University, 2009 / Chantler, Chris (ur.).
Melbourne, Australia : IRPS, 2009. 74-74 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

61. Marković, Tamara; Terzić, Josip; Krajcar Bronić, Ines.
Usage of tritium, 2H, 18O and chemical data in the hydrogeological investigations of the karstic area - Lička Jasenica // .
2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

62. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Breznik, Borut.
14C in biological samples and in the atmosphere in the vicinity of the Krško Nuclear Power Plant (Slovenia) // Book of Abstracts, 20th International Radiocarbon Conference.
Tucson, Arizona, 2009. 141-142 (poster,međunarodna recenzija,sažetak).

63. Özkul, Mehmet; Gökgöz, Ali; Horvatinčić, Nada.
Sedimentology and Geochemistry of the Tufa Deposits and associated Spring Waters emerging along a normal Fault Zone, Honaz, Denizli, SW Turkey // Book of Abstract, 27th Meeting IAS 2009.
Alghero, 2009. 303-303 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

64. Portner, Antun; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines.
ZAGRADA - the new Zagreb Radiocarbon Database // Book of Abstracts, 20th International Radiocarbon Conference.
Tucson, Arizona, 2009. 31 (predavanje,sažetak,znanstveni).

65. Vreča, Polona; Brenčič, Mihael; Krajcar Bronić, Ines; Leis, A.
Statistical analyses of stable isotopes time series in precipitation in Ljubljana - Slovenia // Geophysical Research Abstracts, vol. 11, EGU2009-8492-2, 2009.
2009. (poster,sažetak,znanstveni).

66. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Sironić, Andreja; Obelić, Bogomil; Vreča, Polona.
Geochemical and isotopic research at Plitvice Lakes system // Guide book and abstracts, 16th International Karstological School "Classical Karst": Karst Sediments / Nadja Zupan Hajna, Andrej Mihevc (ur.).
Postojna : ZRC SAZU, 2008. 61-62 (poster,sažetak,znanstveni).

67. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Vreča, Polona.
Distribution of authigenic and allogenic fraction in recent lake sediment: isotopic and chemical composition // IASWS 2008 Book of Abstracts.
Esperance, Australia : IASWS, 2008. 18 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

68. Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Obelić, Bogomil.
Measurement of 14C activity by liquid scintillation counting // ICRM-LLRMT'08 Book of Abstracts, 5th International Conference on Radionuclide Metrology - Low-level Radioactivity Measurement Techniques / Arnold, Dirk (ur.).
Braunschweig, Germany : PTB, 2008. 047-047 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

69. Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Sironić, Andreja; Obelić, Bogomil; Barešić, Jadranka; Portner, Antun.
A new graphite preparation line for AMS 14C dating in the Zagreb Radiocarbon Laboratory // Book of Abstracts, AMS-11, 11th International Conference on Accelerator Mass Spectrometry.
Rome, Italy, 2008. 65-65 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

70. Krajcar Bronić, Ines; Minichreiter, Kornelija.
New 14C dates of the oldest Early Neolithic settlements in Croatia // Radiocarbon and Archaeology – 5th International Symposium, Program and Abstracts.
Zurich, Švicarska : ETH, 2008. 79-79 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

71. Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Breznik, Borut.
14C in biological samples and in the atmosphere around Nuclear Power Plant Krško (NEK) in Slovenia // IRPA 12 - Strengthening Radiation Protection Worldwide: Abstracts / Abel J. Gonzales, Eduardo Gallego (ur.).
Buenos Aires, Argentina : IRPA, 2008. 180-180 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

72. Babinka, Slavica; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Kapelj, Sanja; Suckow, Axel.
Mean residence time of water from springs of the Plitvice Lakes and Una River area // Book of Abstracts IAEA-CN-151.
Vienna, Austria : IAEA, 2007. 45 (poster,sažetak,znanstveni).

73. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Vreča, Polona.
Praćenje antropogenog utjecaja u sedimentu Plitvičkih jezera // XX. jubilarni hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera, Knjiga sažetaka / Vasić-Rački, Đurđa ; Findrik, Zvjezdana ; Vrsalović Presečki, Ana (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, Hrvatsko kemijsko društvo, 2007. 232 (poster,sažetak,znanstveni).

74. Bojić, Diana; Mandić, Magda; Roller-Lutz, Zvjezdana; Lutz, Hans O: Kapelj, Sanja; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Sironić, Andreja.
Isotopic composition of spring waters from Croatian karst regions: Gacka River area // Proceedings of the European Society for Isotope Research : ESIR IX / Tamas, Tudor (ur.).
Cluj-Napoca : Cluj University Press, 2007. 9-9 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

75. Horvatinčić, Nada; Kapelj, Sanja; Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Kapelj, Janislav; Marković, Tamara.
Investigation of water resources and water protection in the karst area of Croatia using isotopic and geochemical analyses // Book of Abstracts IAEA-CN-151.
Vienna, Austria : IAEA, 2007. 47 (poster,sažetak,znanstveni).

76. Horvatinčić, Nada; Kapelj, Sanja; Sironić, Andreja; Marković, Tamara.
Geokemijska i izotopna istraživanja podzemnih voda u krškom području Hrvatske // XX. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera - Knjiga sažetaka / Vasić-Rački, Đurđa ; Findrik, Zvjezdana ; Vrsalović Presečki, Ana (ur.).
Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa, Hrvatsko kemijsko društvo, 2007. 118-118 (poster,sažetak,znanstveni).

77. Krajcar Bronić, Ines.
Srednja energija stvaranja ionskoga para za čestice i plinove koji se koriste u radioterapiji // Knjiga sažetaka 5. znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva.
Zagreb, Hrvatska : HFD, 2007. 51 (poster,sažetak,znanstveni).

Neobjavljena sudjelovanja na skupovima

1. Nikolov, Jovana; Hansman, Jan; Todorović, Nataša; Krmar, Miodrag; Sironić, Andreja; Barešić, Jadranka; Mrđa, Dušan; Bikit, Ištvan.
Cs-137 and Pb-210 in the lake sediments in the Plitivice Lakes, Croatia // .
(poster,neobjavljeni rad).

2. Nikolov, Jovana; Todorović, Nataša; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Jakonić, Ivana.
Comparison of low-level tritium and radiocarbon measurement techniques in laboratories of Novi Sad and Zagreb // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

3. Horvatinčić, Nada.
14C datiranje tkanine plašta i papira Ahdname iz samostana Fojnica, BIH // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Horvatinčić, Nada.
Rezultati datiranja Fojničke ahdname i plašta Fra Anđela Zvizdovića metodom radioaktivnog ugljika 14C // .
(predavanje,neobjavljeni rad).

5. Krajcar Bronić, Ines.
CRPA activities 2010 - 2012 // .
(predavanje,neobjavljeni rad).

6. Barešić, Jadranka; Horvatinčić, Nada.
Istraživanje vode i recentnog sedimenta na Plitvičkim jezerima // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

7. Obelić, Bogomil.
Dating Techniques in Monumental Heritage // Final Report of the EU project INCO-CT-2006-518697 "TRAINMONHER" - Module ""Materials and techniques of characterization".
(pozvano predavanje,ppt prezentacija).

8. Obelić, Bogomil; Horvatinčić, Nada; Krajcar Bronić, Ines; Barešić, Jadranka; Felja, Igor.
Preparation of samples and measurement techniques in radiocarbon laboratory // Demonstration during the IAEA Regional Training Course on Dating Course in Archaeometry.
(demonstracija,neobjavljeni rad,stručni).

9. Obelić, Bogomil.
Techniques de datation dans l'héritage monumental // Rapport final du projet INCO-CT-2006-518697 d'UE "TRAINMONHER" de module "Matériaux et techniques de characterization".
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,stručni).

10. Krajcar Bronić, Ines.
Implementation of AMS 14C dating at RBI through participation in IAEA and EU FP6 projects // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).

11. Obelić, Bogomil.
My experiences in participation in EU FP4, FP5 and FP6 programs // IAEA RER/0/23 Regional training Course on How to Write Competitive Proposals for Various Funding Programs.
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).

12. Horvatinčić, Nada.
U-Th dating method and applications in archaeometry // Collection of Lectures - IAEA Regional Training Course on Dating Techniques in Archeometry, IRB-ZEF-2008/61 / Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb, Hrvatska : IAEA, Institut RB, 2008. (pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

13. Krajcar Bronić, Ines.
The earliest Neolithic settlements in Croatia // Collection of Lectures - IAEA Training Course on Dating Techniques in Archaeometry, IRB-ZEF-2008/61 / Krajcar Bronić, Ines (ur.).

14. Krajcar Bronić, Ines.
Introduction to the Regional Training Course on Dating Techniques in Archaeometry // Collection of Lectures - IAEA Regional Training Course on Dating Techniques in Archaeometry, IRB-ZEF-2008/61 / Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb, Hrvatska : IAEA, Institut RB, 2008. (ppt prezentacija).

15. Obelić, Bogomil.
Overview of dating results at the RBI Radiocarbon Laboratory // Collection of Lectures - IAEA Regional Training Course on Dating Course in Archaeometry, IRB-ZEF-2008/61 / Krajcar Bronić, Ines (ur.).
Zagreb, Hrvatska : IAEA, Institut, 2008. (pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

Disertacije

1. Sironić, Andreja.
14C u prirodnom ciklusu ugljika u krškom sustavu mjeren akceleratorskom masenom spektrometrijom / doktorska disertacija.
Zagreb : Prirodoslovno-matematički fakultet, 17.12. 2012, 172 str. Voditelj: Horvatinčić, Nada.

2. Šustić, Igor.
Određivanje sastava očvrslog veziva na osnovi izotopa ugljika / doktorska disertacija.
Zagreb : Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, 19.07. 2012, 108 str. Voditelj: Šipušić, Juraj ; Barešić, Jadranka.

3. Barešić, Jadranka.
Primjena izotopnih i geokemijskih metoda u praćenju globalnih i lokalnih promjena u ekološkom sustavu Plitvička jezera / doktorska disertacija.
Zagreb : Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, 16.02. 2009., 163 str. Voditelj: Horvatinčić, Nada.

Diplomski radovi

1. Felja, Igor.
Procesi sedrenja na Plitvičkim jezerima i primjena 14C metode / diplomski rad.
Zagreb, Hrvatska : Prirodoslovno-matematički fakultet, Geološki odsjek, 11.02. 2009, 53 str. Voditelj: Juračić, Mladen ; Krajcar Bronić, Ines.

Druge vrste radova

1. Horvatinčić, Nada; Sondi, Ivan; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Vdović, Neda; Rajtarić, Anita.
Utjecaj klimatskih promjena i stanja u okolišu na biološki inducirano taloženje sedre i sedimentacijske procese u Plitvičkim jezerima, 2014. (elaborat).

2. Horvatinčić, Nada.
14C dating, part 3: 14C dating by accelerator mass spectrometry (AMS), 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

3. Horvatinčić, Nada.
14C dating, part 5: Archaeological case studies: AMS and radiometric dating of an Etruscan Book and associated mummy from the Archaeological Museum in Zagreb, 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

4. Horvatinčić, Nada.
14C dating part 6: Radiocarbon as natural tracer: Carbon isotopes in environmental and palaeoclimate investigations, 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

5. Krajcar Bronić, Ines.
Introduction to the RER/0/034 program and the Training Course on Dating of Cultural Heritage Artefacts using Nuclear Analytical Techniques, 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

6. Krajcar Bronić, Ines.
14C dating part 1: Absolute dating methods in archaeology and the basis of 14C, 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

7. Krajcar Bronić, Ines.
Archaeological case studies 3: Early Neolithic in Croatia, St. Stephen in Pustijerna (Dubrovnik), the Turin Shroud, 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

8. Krajcar Bronić, Ines.
Radiocarbon as natural tracer: Anthropogenic influence on 14C, environmental monitoring around nuclear power plants, determination of biofuel fraction, 2013. (ppt prezentacija u zborniku).

9. Krajcar Bronić, Ines.
Training Course on Dating CH Artefacts, Zagreb, Croatia, May 2013, 2013. (izvješće).

10. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta.
13th International Congress of the International Radiation Protection Association (IRPA13), Glasgow, Škotska, 13. - 18. svibnja 2012., 2012. (izvješće).

11. Krajcar Bronić, Ines.
Metoda 14C u arheologiji i ekologiji, 2011. (predavanje).

12. Krajcar Bronić, Ines.
Primjena metode radioaktivnog ugljika 14C, 2010. (predavanje).

13. Krajcar Bronić, Ines; Miljanić, Saveta.
Third European IRPA Congress, 2010. (prikaz konferencije).

14. Barešić, Jadranka.
Geokemijska i izotopna istraživanja sedimenata iz Plitvičkih jezera, 2009. (znanstveno-stručni skup).

15. Barešić, Jadranka.
Izotopne i geokemijske metode u praćenju promjena u ekološkom sustavu Plitvičkih jezera, 2009. (kolokvij zavoda za eksperimentalnu fiziku).

16. Barešić, Jadranka.
Prirodni izotopi u okolišu, 2009. (kolokvij hrvatskog društva za zaštitu od zračenja).

17. Horvatinčić, Nada.
Istraživanje Dinarskog krša izotopnim metodama, 2009. (znanstveno-stručni skup geologija kvartara u hrvatskoj).

18. Krajcar Bronić, Ines.
Periodic report for the second year and Final Consolidated Report on the project AMS-14C "Preparation of carbon samples for 14C dating by the AMS technique", 2009. (izvješće).

19. Krajcar Bronić, Ines.
Od GPC do AMS (GPC = Gas Proportional Counter, AMS = Accelerator Mass Spectrometry), 2009. (predavanje).

20. Krajcar Bronić, Ines.
Fizika, arheologija, geologija, ekologija, bioznanosti..., 2009. (predavanje).

21. Krajcar Bronić, Ines.
Primjena izotopnih tehnika u interdisciplinarnim istraživanjima, 2009. (predavanje).

22. Krajcar Bronić, Ines.
Godišnji sastanak zbora članova Hrvatskog društva za zaštitu od zračenja, 2009. (izvješće s godišnje skupštine).

23. Krajcar Bronić, Ines.
Akceleratorska masena spektrometrija ugljikovih izotopa i primjene, 2009. (predavanje).

24. Obelić, Bogomil.
Periodic report for the second year and Final Consolidated Report on the project TRAINMONHER "Valorisation of Monumental Heritage through Higher Education and Professional Training. Socioeconomic Study and Analysis of National Policies on EU-MED-DEV Countries and EC Directives", 2009. (izvješće).

25. Barešić, Jadranka.
Priprema uzoraka za datiranje metodom 14C / Sample preparation for 14C dating, 2008. (ppt prezentacija u zborniku).

26. Horvatinčić, Nada.
14C u okolišu: geokronologija, paleoklimatologija i ekologija / 14C in environment: geochronology, paleoclimatology and ecology, 2008. (ppt prezentacija u zborniku).

27. Krajcar Bronić, Ines.
Periodic report for the first year of the work on project EU FP6 043584 “ Preparation of carbon samples for 14 C dating by the AMS technique – AMS-14C”, 2008. (izvješće).

28. Krajcar Bronić, Ines.
Datiranje arheoloških artefakata metodom 14C, 2008. (popularan rad).

29. Krajcar Bronić, Ines.
Priprema uzoraka za 14C datiranje AMS tehnikom – o 14C Laboratoriju i projektu AMS-14C, 2008. (ppt prezentacija u zborniku).

30. Krajcar Bronić, Ines.
Tehnike mjerenja 14C / 14C measurement techniques, 2008. (ppt prezentacija u zborniku).

31. Krajcar Bronić, I.; (urednica).
Radionica AMS-14C - Predavanja / Workshop on AMS-14C - Lectures, 2008. (zbornik predavanja u ppt obliku).

32. Obelić, Bogomil.
Određivanje starosti metodom 14C / Radiocarbon dating, 2008. (ppt prezentacija u zborniku).

33. Obelić, Bogomil.
Primjeri datiranja u arheologiji / Examples of dating in archaeology at the Ruđer Bošković Institute Radiocarbon Laboratory, 2008. (ppt prezentacija u zborniku).

34. Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Krajcar Bronić, Ines; Obelić, Bogomil; Sironić, Andreja.
Istraživanje utjecaja šumskih ekosustava Nacionalnog parka Plitvička jezera na kvalitetu vode u jezerima, 2007. (izvješće).

35. Horvatinčić, Nada; Roller-Lutz, Zvjezdana; Kapelj, Sanja.
Application of isotope techniques in investigation of water resources and water protection in the Karst area of Croatia (IAEA TC CRO/8/006), 2007. (elaborat).

36. Korun, Matjaž; Glavič-Cindro, D., Črnič, B. (Editors); Korun, M.; Omahen, G.; Lulić, Stipe; Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Rajtarić, Anita; Marović, Gordana: Breznik, B.
Meritve radioaktivnosti v okolici Nuklearne Elektrarne Krško - Poročilo za leto 2006, 2007. (izvješće).

37. Obelić, Bogomil; Krajcar Bronić, Ines; Horvatinčić, Nada; Barešić, Jadranka; Sironić, Andreja; Rajtarić, Anita.
Mjerenje koncentracije 14C u biološkim uzorcima iz okolice NEK, 2007. (elaborat).