Prijeđite na glavni sadržaj

IRB i partneri predstavili novi razvojni projekt

27.5.2009.

Predstavnici tvrtke Omega software d.o.o. i predstavnik IRB-a, dr. sc. Tomislav Šmuc, predstojnik Zavoda za elektroniku, nedavno su u Središnjem državnom uredu za e-Hrvatsku predstavili dosadašnje rezultate na zajedničkom projektu 'Razvoj modula za elektroničku razmjenu dokumenata i informacija u uredskom poslovanju kao nadogradnja poslovnom rješenju Centrix'. Projekt je pokrenut u siječnju 2009. godine s ciljem definiranja strategije razvoja poslovnog rješenja Centrix i njegove integracije s drugim sustavima za upravljanje dokumentima unutar tijela državne uprave.

IRB i partneri predstavili novi razvojni projekt

Nakon prezentacije nastavljen je razgovor o Strategiji razvoja elektroničke uprave u Republici Hrvatskoj, dosadašnjim rezultatima, te zajedničkim temama unaprjeđenja i moguće suradnje na njenoj provedbi.

Navedeni projekt sufinancira se putem BICRO programa poticanja istraživačko-razvojnih projekata koji potiču suradnju malog gospodarstva i istraživačko-razvojnih ustanova u Republici Hrvatskoj, o čemu su BICRO i Omega potpisali ugovor u prosincu prošle godine. BICRO sufinancira projekt s 50% sredstava, dok je preostali dio sredstava osiguran iz privatnih izvora. Partner u projektu je Institut Ruđer Bošković. Upravo ekspertiza u području tehnologija znanja jest podloga za konkretnu suradnju na ovom projektu. Laboratorij za informacijske sustave kao dio Zavoda za elektroniku posjeduje kvalitetnu računalnu infrastrukturu, pristup ekspertnim izvorima znanja i softver nužan za razvoj i testiranje inteligentnih sustava. Voditelj projekta na IRB-u je dr. sc. Tomislav Šmuc, predstojnik Zavoda za elektroniku.

Očekivani rezultati cjelokupnog projekta su visok stupanj pouzdanosti i sigurnosti podataka koji se kroz sustav razmjenjuju, otvorenost prema drugim aplikacijama, usklađenost s važećim hrvatskim zakonima i propisima te fleksibilnost i nadogradivost novim mogućnostima u skladu s razvojem tehnoloških trendova i promjenama zakonske regulative.

Planirano trajanje projekta je 18 mjeseci, a dosad je uspješno provedena faza istraživanja, analize i procjene, čiji rezultati su prezentirani na sastanku u Središnjem državnom uredu za e-Hrvatsku. U njoj se nastojalo šire sagledati okruženje elektroničkog uredskog poslovanja, s posebnim naglaskom na uredsko poslovanje u tijelima državne uprave (TDU), te na interoperabilnost kao osnovu budućeg razvoja informatičke podrške uredskom poslovanju.

Kontaktirajte nas

Ova stranica koristi kolačiće

neki od tih kolačića nužni su za ispravno funkcioniranje stranice, dok se drugi koriste za praćenje korištenja stranice radi poboljšanja korisničkog iskustva.

Za više informacija pogledajte naše uvjete korištenja.

  • Kolačići koji su nužni za ispravno funkcioniranje stranice. Moguće ih je onemogućiti u postavkama preglednika.